Relativity is not so much of a bitch after all

Imorgon är det som sagt SOVMORGON för mig. Därför ska jag, jämfört med andra kvällar med sovmorgon därefter, gå och lägga mig relativt tidigt. Men jämfört med när man bör gå och lägga sig kvällar med skola dagen efter, vilket jag inte gör, är det ganska sent. Allting är relativt. Och jag har precis börjat få grepp om vad relativitet är för något. Haha! Jag är smart jag. Jämfört med ett lik. Däremot är jag smart som ett lik jämfört med, säg, Stephen Hawking. Och jag avlutar denna relativt fina dag med en relativt bra låt:
Anders F Rönnblom – Jesus, Marx Och Billy The Kid
Jag har säkert länkat den flera gånger om. Men ändå, den är bra. Nu hoppar jag i bingen!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0