Girls are nice. Look, there goes another one!

Folk (dvs ca 1 person) klagar på att jag bloggar för lite. Men duhh, jag är ju upptagen med att stöka ner mitt rum hela tiden. Hur ska jag få tid till bloggen egentligen? Får nog lägga ner asså. Nä, skämt åsido. Det känns bara som inget är tillräckligt viktigt för att man ska skriva om det. Så är det bara. Och nu har jag en sån där kort liten period där jag får dåligt samvete när jag ska somna, på grund av alla saker jag inte gjort. Lappar ska lämnas in, Visa-kort ska aktiveras, rummet ska städas, moppen ska lagas och blablabla. Och där smällde en annan lampa.
Imorgon fortsätter arbetet med esteternas musikal. Om ca två veckor är den helt done, sen går vi på vår egen föreställning. Gött ja! Och på lovet bär det av till Idre! Gött är det! Och en annan sak som är gött, är den första brädn-turen utomhus i år! Fick orgasm i fötterna nästan, whaaaaaaaaa..... Kommer upp en kort liten video från äventyret, som upplevdes i Martin Ekenbergs sällskap. Mhm.
Det var nog allt för idag, haha. Mer kommer någon... Åh, hallå sängen!

Komplimanger
Postat av: Kajsa E

Kom på min konsert en 14/4!!

Ny elektronisk musik är temat. :)

Adelina vill lämna tillbaka boken.... ;)

2011-03-29 @ 11:59:27
URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Adelina ;>

Just det! Du MÅSTE komma den 14e!!!!!! haha

2011-04-01 @ 16:12:09
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0