Det är mycket med det nu.

Hemma från en go hajk då. Vill inte göra er alltför avundsjuka, så jag ska nog inte säga så mycket mer än att det var hur skoja som helst. Dessutom hittade jag en skön grej. En skön grej som ser ut ungefär såhär:
Ser ni grejen som bebisen sitter i? Det kallas myspöl. En sådan fanns på gården vi var på. Den såg inte ut riktigt så, den var blå och mer kantig. Men iallafall. Det är den grymmaste grejen som finns. Att ligga i den och bara chilla är hur gött som helst. Dessutom lyckades jag, Martin och Karin sova i den på natten! Den är bra till allting. Så jag har börjat leta desperat efter var man kan köpa dem. Det verkar som att lekia has it, så dit ska jag imorgon. Jag längtar redan tillbaks till den nu... åh.. hundringen vi kallade den.. haha, fattar ni? Hund-ringen? Hundringen, alltså hundralappen? hehe
Imorgon börjar den tre veckor långa praktiken. Denna gång är det lite annorlunda – vi kommer jobba i skolan med esteternas musikal istället. Och med vår egen föreställning (vilken börjar se ut att kunna bli riktigt storslagen). Spännande.
Peace out, bitches!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0