Right place at the wrong time..?

Dr. John – Right Place Wrong Time
Om cirka femton timmar är jag och min familj påväg till Frankrike. I bil. Gött va? Jodå! Det kommer ta fyra dagar och tre nätter tror jag, att komma fram. Första dagen åker vi till Lomma i Malmö för att hälsa på och sova hos mammas syster och hennes man. Dit ska jag köra. Gött va?
Nästa dag åker vi vidare neråt, över Öresundsbron och därefter en liten färja till tyskland. Sedan kommer vi till Holland och där hoppar vi i säng i en campingstuga någonstans, kommer inte ihåg vad det heter. Iallafall. Gött va?
Vidare till Belgien (eller var det Bryssel? Eller Berlin? Eller Belgrad? Eller hur var det?).
Därefter är vi framme i Frankrike. Det blev i och för sig tre dagar och två nätter, men det kan hända att jag har missat något. Haha. La gött. Iallafall. Där ska vi på i en Villavagn i den relativt kända staden Bretagne. Väldigt fint namn måste jag säga. Där ska vi chilla en vecka med pool, hav, minigolf och andra goa aktiviteter innan vi åker hem igen ungefär samma väg. Kommer antagligen håller ER uppdaterade under resan via sms! Goa blogg.se har ju fixat så att man kan skicka in ett inlägg från mobilen. GÖTT VA?
Nu har jag packat relativt färdigt och är relativt trött, så jag ska nog hoppa ner i min relativt smala, fast ändå sköna säng.
Nah. Ett avsnitt Band of brothers innan. Man måste ju vara trött imorgon så att man kan sova i bilen!
Peace out, beaches


Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0