Min mirakelkur

På senaste tiden har jag jobbat på en mirakelkur som botar exakt alla sjukdomar. Du kanske inte tror mig, men det här är faktiskt sant. Den botar inte på det sättet du tror jag menar, det vill säga att man inte längre är förkyld eller att man överlever cancer osv osv. Nejnej, det här är tyngre grejor. Den botar på ett sätt du aldrig kommer förstå, så det är onödigt att försöka förklara hur. Men här kommer receptet:

Detta behöver du:
200g vaniljglass, helst från U.S. Ice Cream
2 Ballerina Kladdkaka Vanilj
1/2 burk Vanilla Coke

Såhär gör du:
· Lägg vaniljglassen i en djup tallrik. Glassen ska helst vara lite mjuk.
· Mosa Ballerina-kexen och strö över glassen.
· Häll 1/2 burk Vanilla Coke över massan.
· Låt stå i ca 2 sek.

Tips: Det blir bäst ifall du formar glassen som en pyramid med en liten urgröpning längst upp, och häller Vaniljcolan där i. Detta gör att den letar sig igenom hela glasspyramiden, vilket leder till en väldigt bra blandad mirakelkur. Dessutom verkar den ännu bättre ifall du äter den när du tittar på Vanilla Sky. Hoppas det smakar!

Komplimanger
Postat av: Agnes

Hahahahahahahaaa! Awesome!

2011-01-17 @ 21:42:43
URL: http://agnesbookofentries.blogg.se/
Postat av: Mimiboo

Haha skoja inte, Vanilla Coke kan få ALLT att bli gott! Har dock aldrig blandat med glass....srsly? Jag är nog galen nog att prova det.

2011-01-23 @ 20:08:19

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0