Homecoming



The xx – Heart Skipped A Beat

Lima! Yes, det har varit ett fett läger! Verkligen. Ett av de bästa. Men det är ju alltid det senaste som är bäst. Tycker jag iallafall! Orkar verkligen inte skriva något speciellt sådär, men en av höjdpunkterna var ju när världens cleanaste person pissade på bastuaggregatet. Bränt urin luktade det, och det är inte direkt den ljuvaste stanken man har känt doften av... Men så himla kul! Och idiotiskt! Nä, jag skojade bara, kanske inte höjdpunkten direkt... Men han som gjorde det borde ha lite cred iallafall.
Trött, lite halvskabbig och helt jättepigg & nöjd som jag var när jag kom hem fick jag syn på ett fint litet julkort till mig, och det blir man ju inte helt depp av. Så nu står det bredvid min dator och tittar på mig när jag sitter här och snackar med Eric Larsson aka Dartarn, Lajvarn, Vurparn, Fejkarn & Nollåttan på skype. Mysigt värre! Och som grädde på moset kom Adam in precis nu och gav mig ett KINDERÄGG, så nu har jag något att göra ikväll. Förutom att kolla på Toy Story 3 då, med syrran. Hihi! Vilken mysstart på den kommande tiden hemma.

P.s. Lyssna på låten jag länkade! Riktigt slappåchill.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0