Can't stop

Kan inte sluta lyssna på den här låten alltså, jag fullkomligt älskar den. Jag ryser i hela kroppen när refrängen kommer. Prova själva:
'
Kanske inte världens bästa musikvideo, men ändå.
Här är länken till spotify för er kvalitetskräsna tekniknördar:
The Police – Wrapped Around Your Finger

Komplimanger
Postat av: Adelina ;>

för det första, tack för ditt senaste inlägg, eller snarare kommentar kanske :) Låt oss säga såhär: jag var arg på två vänner och istället för att säga det rakt ut till dem skrev jag ner det. Smart va? ;) (Fast helst hade jag velat slå på något)



för det andra, har aldrig hört "Wrapped Around Your Finger" förut, och insåg för typ en vecka sedan att The Police har gjort låten "Roxanne" som jag gillar, haha!

2011-02-09 @ 21:19:29
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0