arachnophobia

Shit asså! När jag skrev rubriken till det här inlägget, komiskt nog, upptäckte jag en ganska stor spindel krypa omkring på mitt skrivbord. fyyyy!! Jag rös till riktigt rejält alltså. men det var inte det värsta - innan dess såg jag två andra spindlar (eller samma spindel) springa runt på min vägg. Och igår såg jag en spindel som var minst fem centimeter i diameter på samma ställe! Jag tror de har byggt ett bo nånstans i mitt rum. orhöfjgöos<ijaeopfkaegäagjäpaglswökmsl.bml.m uuschhh jag ryyyser, min högsta önskan just nu är att alla spindlar bara försvann direkt. det är okej på filmer och sånt, men när man ser dem i verkligen är det så himla äckligt och vidrigt. uäääh! småspindlar är okej. men över en centimeter, där går gränsen. det är där man börjar se detaljerna. får se om jag lyckas sova nåt inatt. usch alltså!!!!!!!! sen blir det ju inte direkt bättre av att man är helt ensam och det är natt. uschuschuschushucshushuchussuchuchushushu
peace out, spider-bitches!

Komplimanger
Postat av: zusanna

jag. lider. med dej. (och mej)

2011-08-23 @ 23:24:17
URL: http://zusannas.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0