vaniljen colan & lifvet midt

Nu är det såhär

Åh vad skönt det är att vara tillbaks på min hemliga vaniljcola-kur. Det är så jävla gott och allting blir mycket bättre efter en klunk vc. Livet leker, eller?
Dessutom har alla mopedissues löst sig. Efter lite missförstånd kom jag och pappa fram till att Tomosen egentligen är hans moped, eftersom jag är skyldig honom så mycket jag tänkte sälja den för. Så nu är det han som äger den, vilket betyder att han står för alla verkstadskostnader. Men ändå är det bara jag som använder den. Livet leker. Och drama är det roligaste ämnet i skolan hittills.

Nu ska jag gå ner och öppna en vc-burk, sen ska jag ut och springa med Johan. Lifvet leeeeek-r.



Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0