Colgate Sensitive as we usually know it

AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHH!!!!!!!!!!! JAG SKA DÖDA HONOM! BERRA HAR FUCKAT MIN VÄSKA TOTALT, NU KAN JAG INTE FÅ UPP DEN. SERIÖST. JAG HAR PRÖVAT ALLA 999 KODER! INGET FUNKAR! SKA HATA HONOM OCH IGGA HONOM TILLS JAG (ELLER HAN) FÅR UPP DEN!!!!!! AAAAAAAAAHHHHHHH ALLA MINA SKOLPAPPER OCH BÖCKER OCH MIN FILMKAMERA LIGGER I DEN!!!!! VAD SKA JAG GÖRA?!





För övrigt är jag en väldigt glad och positiv person. :)


Komplimanger
Postat av: Anonym

Heh...

2010-09-30 @ 22:55:29
Postat av: Tobias

Du kanske ska skriva "kan jag inte öppna väskan" för att förhindra diverse syftningsfel ^^

2010-10-10 @ 01:09:48
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0