Oh SNAP!

Skrev precis ett svinlångt och svinbra inlägg om hur helgen har varit... Oh snap, säger jag bara! Inte okej, Firefox!

Iallafall, kan bara säga att det var hur kul som helst och att årets konfagrupp är den bästa någonsin! Så himla söta och roliga, och alla umgås med alla. Vad mer kan man begära!? De är som små änglar! Och på onsdag ska jag ha en lektion för dem om döden. Det ska bli intressant!

Nu är det en vecka kvar på praktiken, och det är väldigt skönt. Det är ju jätteroligt på "jobbet", men jag är inte van att arbeta 9-17 så jag blir helt död på dagarna. Det ska bli skönt med en vecka lov efter det! Dessutom har jag hittat ett sätt att spara pengar. Det är så att vi får 30:- per dag i matersättning, så om man tar med sig mat hemifrån varje  dag, sparar man ihop 450 spänn till slut! Det är inte helt fel! Då har man ju  nästan råd till en ny dator! Åh vad jag vill ha en ny dator! Min nuvarande är som en senil 80-åring med reumatism och allt vad det heter. Man kan knappt flytta musen utan att den laggar fast och överhettas! Men snart ska jag hämnas. När jag har min Macbook Air, då! Då ska vi få se vem som egentligen är senil!

Nu ska jag ta i med hårdhanskarna och plugga relativt mycket! Första gången på terminen faktiskt, hehe.. (SLAPPLINJE!!!!!)
Ska bland annat läsa Liftarens guide till galaxen på Engelska, den är väldigt bra hittills! Och rolig! Och sen ska jag ta hand om min ÄLSKADE lille lillebror Adam Eric William Ferngren! Det ska bli sköj! Hehehehehehehehe. Vi ska bland annat äta hamburgare B) nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom

Nu hoppas jag att det här inlägget sparas, annars får jag ryck!!!! Då ska jag inte skriva något på 12 år. Hejdå




Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0