naksper o knek i benät

JAG HAR ONT I NACKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Allvarligt! Vred den lite som jag brukar göra på vägen till skolan, och helt plötsligt hade jag skitont, som jag inte brukar få. KONSTIGT! NACKSPÄRR KANSKE?!
Iallafall...
Nu har jag kollat på one piece ett tag, och sanna mina ord, det finns ingen bättre serie i hela världen. Den har seriöst förändrat mitt liv! Tur att det finns så sjukt många avsnitt också. Har 300 på datorn, och är på ca 70 nu. YEAH
Jag har också decidat att såga upp min väska... JÄVLA BERRA SOM PAJADE DEN. MIN FINA BRIEFCASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD SKA JAG GÖRA?!

Jag vet! Ta en paus och chilla lite bara, så löser sig allt. ;)

When you know you're gonna die,
do it with a smile.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0