Mmmm, toast....

Har inte ätit det sen hönö! vad tänker jag med egentligen...?
Nåja
Kom hem från lanet på Olles skola igår vid 5-tiden. Det här hade jag med mig:
8st powerking
5st cheeseburgare
500g vaniljfyllda kex
1,5L trocadero
0,5kg godis
6st chokladbollar
Man känner sig ju lite tjock. Haha. Men så ska det vara! Bara man överlever, så. Dessutom fick jag med mig ungefär hälften hem också. Såeeehh.... kommer nog gå runt och småäta rätt ofta de senaste dagarna... Farewell, teeth!
-
Nu har jag sovit drygt 15 timmar.
Och drömt de sjukaste drömmarna hittills i mitt liv! Men men, jag orkar inte skriva ner dem. In your FACE
-
-
-
Peace out BITCHES

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0