Hur funkar det!?

Jag mår svinbra men ändå jättedåligt! Fattar ingenting. Det är så mycket tankar som surrar omkring hela tiden. Vad ska jag göra!? Jag vill att något ska hända! Jag har väntat länge nog nu!

Det blir en tidigt dejt med kudden ikväll. Det blev inte så mycket sömn i helgen, tack vare min konstiga luftmadrass som bara fylldes halvt, så när man la sig på den kunde man inte ligga på sidan - man bara rullade tillbaks på mage eller rygg igen. Skitjobbigt! Jag vet, I-landsproblem.. Men om afrikas barn fick leva i Sverige ett tag skulle de ju också stöta på likadana problem! De går inte att undvika. JAJA, JAG VILL INTE VARA PETIG MEN MIN HJÄRNA HAR BARA EN STAPEL BATTERI KVAR! VAR ÄR LADDAREN!? Godnatt bloggen ;)

P.s. Ångest. D.s.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0