Filip filosoferar

Jag tror vi alla ställer oss själva frågan; Vad hade hänt om jag dog? Vad hade sagts om mig? Hade folk kommit ihåg mig om jag kom tillbaks efter 10 år?
Man märker att, när ungdomar dör, startas bloggar om hur underbara och starka de var. Men varför gör vi inte det om varandra nu? Då blir ju personen man skriver om jätteglad och känner sig omtyckt. Varför inte? Vem skulle inte vilja det?

Jag vet vad jag ska göra. Jag ska starta en blogg där jag skriver om mina vänner, en efter en, hur underbara de är och hur mycket jag tycker om dem, som om de hade gått bort. Är det en bra idé?

Grymma idéer gillar vi alla. INTE SANT? :D

Holy shizzle, i feel a gif coming on!




Peace out bitches

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0