Snilleblixt!

Jag ska göra en ljudbok! Eller ett radioprogram kan man säga. Eller ljudfilm...? Iallafall, det ska vara en komedi, och jag bryr mig inte om det blir bra eller dåligt. För det verkar så kul och lätt att göra en! Men först får jag skaffa lite inspiration och börja skriva ner storyn. Kanske göra en tolkning av någon bra bok? När man går en så slapp linje som jag gör får man mycket tid att tänka fram grymma idéer. Dessvärre kommer ST läggas ner, det är bajs. Himla moderater som fick igenom sin nya gymnasiereform... Nänä, nu ska jag inte börja klaga. Tur att jag inte drabbas iallafall. Hihi

Jag tänker mig att ljudboken ska vara i flera mindre delar, som en serie. En idé är att den ska handla om ett gäng killar. En av killarna får ibland uppenbarelser om helt sjuka saker som ger honom helt sjuka idéer som han bara måste genomföra, och detta killgängs största sysselsättning är just att utföra dessa galna idéer. Grejen är att alla är helt odödliga, så de är inte rädda för nånting. De känner smärta, men de dör inte. Nu börjar det låta som Jackass... Men ändå. Det låter helt okej tycker jag! Detta kan bli nånting bra.

Här bjuder jag på en go låt:




Jag har jobbat bra idag i skolan. Och som belöning fick jag en finne på lilltån som ej går att klämma och utsöndrar en sån enorm smärta, att jag bara var tvungen att skriva om den i min annars finnfria blogg. Då kan du tänka dig hur ont det gör! Nu ska jag läsa The hitchhiker's guide to the galaxy i några timmar. Hej så länge!

Komplimanger
Postat av: Tobias

Coolt, go for it! ;-D

2010-11-08 @ 16:52:52
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0