Obs! Äckligt inlägg

Inatt fick jag sannerligen uppleva den värsta natten i hela mitt liv. Det började runt tio, då jag helt plötsligt fick en så sjukt äcklig, smärtsam och hård magknip. Ni vet, sån där som gör att man måste ligga i fosterställning på golvet och spänna varenda liten muskel i kroppen för att ens ha någon chans att överleva. Det hade jag och min lilla mage drabbats av. Det var inte kul! Så jag smsade 118100 och frågade "Vad ska man göra för att bli av med magknip så fort som möjligt?" Här lyder deras svar:

"Vad man skall göra för att bli av med magknip beror ju vad magknipet kommer sig av. Har du ihållande magont kan du behöva kontakta sjukvården."

Med andra ord; 11 spänn åt skogen. INTE OKEJ! Så fram till runt tre-halv fyra besökte jag toan med ca tre minuters mellanrum, och varje besök varade minst tio minuter. Inte så bekvämt, nej. Och det kom inget heller. Det kändes bara betryggande att sitta där.... Nej usch vad äckligt det låter. Haha! Men nu mår jag bra! Och Yes Man har laddat färdigt nu, så jag ska unna mig lite Jim Carrey i en och en halv timme. Hihi! HEjdå bloggen

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0