Lego är en drog

Linköping är en fin stad, men det är synd att man ser så lite av den nu på hösten. Jaja. Jag har varit där iallafall! Övningskörde halva vägen dessutom. Det var skoj.
Jag råkade sparka till min baklåsta briefcase/suitcase/portfölj/skolväska idag, och när jag kom och tänka på den insåg jag att jag aldrig skulle kunna få upp den utan våld. Så jag skuttade ner till garaget, hämtade metallsågen och sågade upp den. Skönt att äntligen få upp den, kan jag säga! Jag tog upp min videokamera som låg i väskan, startade den, och till min stora förvåning hittade jag en hel drös med psykiskt störda klipp som jag inte hade en aning om att de fanns. Det är kul att folk säger till när de lånar den! Men men, jag fick mig ett gott skratt när jag tittade på dem, och vem vet, de kanske kommer upp här på världens bästa blogg nån gång i framtiden?
Idag ska jag och Johan (försöka) laga mat. Wish us luck!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0