Aoiuw!

Hajhaj! Nu sitter jag här med 4 kompisar som tittar på Spartacus på tv. Vi har ganska kul! Vi har ätit Tacogrätang som jag har lagat, den blev väldigt lyckad faktiskt. Det var riktigt kul att laga mat för en gångs skull! Sen har vi dansat en del också. Dessutom fick jag en finfinfinfin röd halsduk av Elin! Riktigt mysimyspysig är den. Mmm. Men den bästa presenten (nästefter datorn såklart) kom idag - ett helt oväntat nyhetsinslag ägnat till mig. Leendet på mina läppar har fortfarande inte lagt sig. True story!

Jag håller fortfarande fast till min geniala plan - Ingen misstänker något. Jag känner mig som Charles Ingvar Jönsson. Tajmat och klart in i minsta detalj! Hihihi :D

Jag är hur trött som helst. Ska nog hoppa ner i soffan hos mina pals och sova lite. Godnatt bloggen!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0