Paranoia

Idag, på vägen hem från Mölndals bro, blev jag helt plötsligt jätteparanoid. Har ingen aning varför, men helt plötsligt trodde jag att alla som gick förbi mig bakifrån skulle ta tag i mig. Jag blev skitskraj. Det kändes som att jag aldrig skulle kunna gå där i mörkret mer. Tur att det redan har gått över. ^^

Jag var i stan idag med Christoffer, och kollade in några för mig helt nya second hand-affärer: Beyond retro & Myrornas. På den förstnämnda hittade jag ett par hängslen, men de var tyvärr för dyra, konstigt nog. Men dessbättre hittade jag en regnjacka(!) på Myrorna, som är nästintill chock-turkos och oerhört tunn. Så jag tror inte jag kan använda den än, men om ett tag, då! DÅ. Då ska jag bli värsta regnbågen. Färgglada kläder är asgrymma.

Mini-inlägg i inlägget

I sommar har jag och Johan värsta grymma idén. Vi ska mopedera ner till halmstad. Förstå vilket härligt äventyr! En hel vecka nästan med bara mopedkörning. Fy vad grymt. Men först måste Johan köpa en moped, och vi måste samla in lite pengar för att kunna köpa rätt utrustning, till exempel tält, packbox, olika väskor som går att fästa på mopederna med mera. Det krävs mycket planering. Dessutom måste vi ha med varsin 1,5 litersflaska med reservbensin ifall vi får soppatorsk, och en massa verktyg. Det kan ju hända något. Som sagt, det är GRYMT mycket att planera. Men vi ska genomföra det, iallafall! Det är en sak som är säker, sen får vi se om vi misslyckas och blir tvingade att ringa pappa så att han kan hämta oss eller något. Men det hoppas jag verkligen inte!
Haha, vi behöver kanske bli sponsrade med pengar eller annat som behövs på färden. Hjälp? :D


Break a leg (behöver vi)




/ FiLiP

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0