Jag är AAAAARGG

AAAAAAAARGH! JAG VET INTE VARFÖR, MEN JAG KÄNNER MIG SÅ SJUKT ARG, SUR OCH AGGRESSIV JUST NU. MÅLADE DEN HÄR BILDEN:




Och tidigare idag gjorde jag den här:




Ganska dålig kvalitet, men men. ^^



Komplimanger
Postat av: Adelina :>

Det är faktiskt rätt bra att bli arg ibland. Man får ur sig en massa energi och sen tar allting slut, åtminstone vid de flesta tillfällen ^^'



När jag är arg brukar jag vilja slå på något. Enklast vore det om man hade en slags mänsklig slagspåse till hands så fort man blev arg.

Men ja, det skulle nog inte fungera i längden.

2010-01-21 @ 19:16:44
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0