Vill du ha mig? Kom och ta mig!

Jag bloggar inte så värst myckket nuförtiden har jag märkt. Eller ja, inte de senaste 2 dagarna iallafall.. Men iallafall. Iallafall har jag haft det ganske skoi. Det var riktigt asroligt på dramalektionen idag - "Frys" är en riktigt grym lek asså. Ibland blir det bara så himla kul! Tänker inte berätta vad det är för något, för ni förtjänar inte det! ;)

ehh.. jaja. Skämt åsido! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Vill bara skriva helt enkelt. Så jag drar väl en lista på det mest intressanta som hänt under veckan och vad som komma skall.

För det första kan jag ju då säga att det inte har hänt så mycket i veckan. Det roliga har sparats till denna fina fredag! Dramalektion som sagt (kommer tillbaks till det senare, om du fortfarande läser då vill säga), sen en fin liten runda på gymmet. Det är så gött att känna resultat! Och SE resultat. Och nu när jag är så hälsosam får man faktiskt unna sig en Big Tasty Bacon plusmeny på donken. Eller hur? Efter rejäl ansträngning behövs rejäl mat.

Sen kör. Askul. Fast min röst börjar ge lite vika... Eller blir den bara bättre? Ingen aning. Men kul är det att sjunga iallafall. Efter det - soft slappåchillkväll hos Johan med en rätt så bra tysk B-skräckfilm som hette Cargo. Vad handlade den om? IMDB IS YOUR FRIEND.

Imorgon är det julmarknad på g i kyrkan! Och som vanligt kommer jag väl ha jättemycket tur på kaklotteriet. Fattar inte varför, men man kan ju inte klaga om man får en massa gratis kakor, bröd och annat gott! Ja, det ska bli intressant imorgon. Dessutom är det Vista på kvällen. Nieajsce.

Och söndag - knega i Auland inför julrevyn. Vår klass håller i den helt själva. Och julrevyn är en rätt stor tillställning - många band, lite sketcher, mycket som händer. Mycket rekvisita och förstärkare vars inställningar ska ändras hela tiden. Och jag, Greta, Fia och Amy ska filma hela alltet, plus liveredigering. Det är hur kul som helst.

Men sen händer det en spännande sak - Jag ska ha distansfilmkväll! Helt awesome asså, vad hade vi gjort utan internet?! The Shining blir det, med Alice som för tillfället bor i Frankrike. Two thumbs up for awesome!

Intressant inlägg ja........ tänkte väl det. Ska överväga att röja lite i mitt rum någon gång. Inte så svårt egentligen - Ner med allt man inte använder i en flyttlåda och upp på vinden och så var det fint & färdigt. Fast det gäller ju att ta första initiativet... Well well. Blir väl ändå nån gång i vår eller nåt. Haha!

Godnatt bloggen!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0