"Mina tårar är fyllda av extas"

Mm, mm, good. Första vaniljcolan på länge. Tog slut på månadens studiebidrag på ett fett 12-pack vaniljcola.. Så värt! Det var det faktiskt. Fast det kommer jag nog inte tycka om 10 min då jag har druckit upp alla 12 burkar.......... Eller?

Jag har ett dilemma: Nu när det är så himla sjukt sanslöst asmycket snö ute, är det hur frickin' jobbigt som helst att cykla till bron varje dag. Att cykla dit motsvarar ungefär 2,3 effektiva gymbesök, det vill säga, vi snackar big business asså. Fo rizzle. Men att gå är också jobbigt! För det snöar ju konstant hela tiden verkligen, och det betyder att gruset som så omsorgsfullt läggs ut på gator och trottoarer för oss fotgängares skull, läggs ut förgäves. Man halkar och halkar och får inget fotfäste när man går, därför tar det dubbelt så lång tid. Och så blir man blöt om fötterna. Så frågan är, är det bäst att cykla eller gå till tåget?

Tills rätt svar ges fortsätter jag cykla. Amen.



Ps. Det tar inte 10 min att dricka upp tolv burkar. Om ni nu trodde det. Ds.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0