Happydappy fo rizzle ma shizzledrizzle of tha flangadangledizzle I can do thizzle all night long

Jag är glad, för jag har två chokladkalendrar. Men idag när jag kom hem från den grymma teaterföreställningen Kött på Backateatern insåg jag att jag hade glömt gårdagens lucka. Så jag fick FYRA bitar idag! Istället för två! Hihihihihihi!

Men en lite mindre rolig sak; snart kommer en kille som ska köpa min fågel. Känner att jag inte riktigt kan ta hand om henne, har inte tid, ork eller lust. Så det är lika bra att hon får ett nytt och bättre hem. Och om du inte tycker det är okej med djurhandel, kan jag säga dig att han köper inte fågeln - han köper tillbehören. Bur, leksaker, lite mat med mera. Fågeln får han på köpet!

Nu får vi väl se om den konstiga lukten i mitt rum försvinner med Zelda. Hehe. Börjar bli lite lack på den faktiskt..

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0