Fillefilosof tänker efter en gång till

Jag har kommit på en väldigt häpnadsväckande sak. Sen jag började ettan på gymnasiet har jag i princip varje dag gått förbi en viss kille, eller man, som var ganska rund av sig. Och inte på ett bra sätt. Idag gick jag förbi honom igen, och då slog det mig att han hade blivit sjukt mycket smalare. Vad glad man blir! När någon annan lyckas med något. Även om man inte känner personen. Jag fick ett leende på läpparna faktiskt. Häpnadsväckande.

En annan grej jag är stolt över, är min prestation i mitt eget rum idag. Har grovstädat golvet och rensat hela skrivbordet, samt ställt upp min burksamling relativt fint.


Nu återstår resten av rummet! Yaheheaehhah <3

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0