Bang bang, we're beautiful and dirty

Vilken händelserik helg. Eller helgelserik händ? Man vet aldrig! Iallafall. Helgen är ju typ slut för min del. Morgondagen kommer nog mest bestå av vila. Det är nämligen så att jag mår riktigt dåligt - har huvudvärk, förkylning, ont i halsen & magen och en riktigt besvärlig hosta. Alla små jobbiga sjukdomar man kan ha, på en och samma gång. Det är inte så kul.. Är väl bara en tidsfråga tills jag får feber också. Jaja. Jag får vara glad, för jag har inte varit sjuk sen innan sommaren någon gång. Yahay! Annat än Niklas Malmén det, FBI-agenten du vet.

Men nej nej, gnällandet slutar inte där - Det är så att jag har jobbat från två till elva idag. Eller ja, åkte till Partille två, men satt bara och slappade fram tills typ sex nån gång. För vi behövde egentligen inte komma då, jag och Berra.

Vi filmade finalen i Partillerocken, det var riktigt grymma band som spelade faktiskt. Man kan säkert klicka sig fram till nån myspace-sida eller nåt på länken där.

Nu till gnällandet! Förutom att jag kämpade med alla jobbiga små virus jag hade fått, åt jag en pizza till middag som jag blev dålig i magen av, och det gjorde att jag behövde gå på toa ganska ofta - egentligen. Men Berra, Sara och Louise hotade mig att inte gå ifrån kameran för att gå på toa! Så jag sket NÄSTAN på mig. Inte okej.

Blä och fy. Men jag är glad ändå för jag känner att jag mår väldigt bra psykiskt. Och det är ju det viktigaste!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0