Jag är för snäll för att vara elak

Nu har de riktiga lektionerna dragit igång, och man undrar ju, vart tog sommarlovet vägen? Det känns som att det bara flög iväg. Jävla tid....

Ska eventuellt skaffa en mini-pc också, för att få fart på mitt antecknande på lektionerna. Two thumbs up på det (Y)

Helgen:
After eight - höststart
Maskerad
Jack Nicholson :P

På tal om After eight - Jag och Olle tänkte arrangera ett lan i bifrostkyrkan fredag till lördag någon helg i höst. Säg gärna till ifall du vill komma; vi behöver minst tio pers för att det ska bli något. Men eftersom min blogg är så POPULÄR och ÖVERBELASTAD AV BESÖKARE, är det nog inga problem! hehehehehehehehehehehehehehehehehe we're doomed



Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0