Blod, svett & tårar

Inatt, sisådär vid tvåtiden, hände något märkligt; det började forsa blod ur min näsa. Det var inte sådär halvmycket som det brukar komma, utan det kom verkligen jättemycket. Usch, vad äckligt det var! Hela min säng blev nerblodad, och handfatet fylldes nästan med blod! Haha, nä, kanske inte så mycket... men det blev en liten pöl iallafall. Och det värsta av allt, var att jag var ganska snuvig, så ibland kom det ut små blodiga snorkråkor som såg ut som.. typ.. kött eller nåt, haha. Nej usch, det var riktigt vidrigt. Och idag kom det lite till till och med. Vad är det som händer egentligen?

P.s. De första dagarna i skolan blev helt värdelösa och verkligen inte så bra som jag hade hoppats. Allt som var roligt i ettan har i princip försvunnit nu. D.s.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0