Tiredness

I torsdags åkte hela Skapande teknik-linjen på läger i Sillvik, Hisingen. Whaa, va det var kul! Jag längtar tills nästa läger!
Natten var bäst, efter fotbollsspelandet. HAHA! XD! Erik! Han är så klumpig! Han ramlade omkull eller skadade sig varje gång han nuddade bollen. Haha! Seriöst, jag hade träningsvärk i magen, och kramp i munnen tack vare honom! Det var kuuul! Jag kommer aldrig glömma det lägret.
En till anledning till det är att jag bara sov två timmar. Niiice.
Och jag var nästan inte alls trött på kvällen, då jag var med Kajsa, Adelina, Sofia, Simon & hans kompis Tomas på Kulturnatta. Det var också kul. Barbieutställningen! Haha!
Sen träffade vi Emelie. Vi har typ inte träffats på typ 6 månader! Så det var skoj :D
Simon spelade i ett band som heter Vem e' Jesper. Och sångaren går i min systers klass :D
Sedan skjutsade jag Kajsa till Mölndals bro. Jag tog hennes bli-skjutsad-på-cykeln-oskuld! Wahaha 8D
Efter det? Då åkte jag till kyrkan. After eight, du vet. Men det var inte så mycket roliga människor där, så jag åkte hem och sov. Godnatt.

Jag vet inte vad jag själv vill längre. Damn.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0