Some dikter from mig.

Du säger att jag är snygg
men jag är ful.
Du säger att jag är snäll
men du ska bara veta hur många jag mobbar.
Du säger att jag klär mig fint
men jag har bara t-shirt och jeans.

Hur kan du älska mig?

-------------------------------------

Hur kan du säga att du hatar mig,
när jag vet att du älskar mig?

-------------------------------------

Jag var på väg hem.
Du hade precis sagt de orden som jag aldrig ville höra,
de orden som skär hjärtan i bitar.
Det var tre ord.
Nu ska jag aldrig mer prata med dig.

-------------------------------------

Jag kommer efter detta skriva mer än en dikt,
tur bara att jag inte känner det som min plikt.
Annars blir det så dåligt,
dikter på beställning är ganska fånigt.
Vi hörs på ett tag,
sluta skriva nu, det ska jag.

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0