Jag tror på dig, kompis. Vad du än gör, så tror jag på dig.

Nu är jag (snart) sexton! Wohooo. Jag känner mig så mycket äldre. Kanske för att jag fick en rakapparat i födelsedagspresent imorse? Kanske för att jag nu inser hur mycket jag har behövt en.
Idag måste jag hitta ramnumret på mopeden, så att jag kan försäkra den. Annars kan jag ju inte köra med den! Och vad är det för mening med att ha en moped om man inte kan köra med den? Nej, just det. Så jag verkligen MÅSTE hitta ramnumret. Fy, vad skönt det kommer bli när jag har gjort det.
Första gången jag körde med den, insåg jag hur mycket roligare det är med växlade mopeder, och hur tråkigt det egentligen är med skotrar. Skotern, förresten. Just det. Den ska säljas nästa vecka! 3500:-. Jag kan nog inte få mer för den.
Jag fick en hjälm idag också, dock fel sort. Men jag och pappa ska åka till biltema och byta till en crosshjälm idag eller imorgon. Den hjälmen jag fick är en sådan där hjälm utan hakskydd, en så kallad jet-hjälm. Jag har fortfarande inte listat ut varför den heter så.
Nej, nu ska jag ut till baksidan och påbörja jakten på det försvunna ramnumret. Önska mig lycka till!

Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0