It's finally inside of me

Vaccinet. Nu har jag äntligen fått det! Jag har inte så ont i armen som jag trodde jag skulle ha. Det kommer liksom i vågor, och när jag råkar lyckas trycka på exakt rätt ställe på armen. Då gör det ont. Men nu behöver jag inte oroa mig mer, iallafall.

Vi har temadagar nu i skolan. Det handlar om gäng, invandrare, främlingsfientlighet och allt annat sånt. Det är ganska intressant, faktiskt. Två representanter från Lugna gatan har varit hos oss och berättat lite om vad de gör. Vad gör de? De hjälper ungdomar att hamna på rätt sida, är en ganska bra sammanfattning. Ja, det är ungefär det de gör.

På lördag blir det Partillerocken.

Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0