Failing is learning

Vilken dag. Jag skulle ju hålla i mitt omtalade kramkalas, men det blev en flopp. Vi var 8 personer totalt, när 132 personer hade anmält sig. Jag skyller på vädret.

Sedan, efter "kalaset", gick jag och Johan för att träffa Elin och Karin inne i stan. Elin letade efter en nyårsoutfit. Lite tidigt, kanske?
Jag såg en silvrig paljettkavaj på Bik Bok, som var himla snygg. Jag har bestämt mig att jag ska ha en sådan. Fast ja, inte den från Bik Bok, den är ju för tjejer. -.-

Imorgon är det SKOLA! JAG SAKNAR MIN KLASS. Tro det eller ej, men det gör jag! Det känns faktiskt lite konstigt att säga så, jag har aldrig saknat min klass förut. Men nu gör jag det. ;>

Break a leg

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0