And my memory disappeared.

Jag skulle skriva om någonting idag.. Något intressant. Kul att jag tappade bort det. Det enda jag kommer ihåg är att jag kom på det när vi åkte runt i firmabilen idag på praktiken, vilket inte säger mig någonting. Jag vet exakt var någonstans vi var, vilken väg vi åkte på och vart vi skulle, men det jag kom på har jag naturligtvis glömt bort. Ibland har man läskigt dåligt minne.
Men dessbättre hittade jag mina vantar i firmabilen, som jag glömde där i måndags! Mina härliga, svarta lädertumvantar. Även om fingerrörelserna blir väldigt begränsade när man tar på sig dem, känns det som att man kommer till paradiset. Så sköna är de. Eller, inte riktigt. Men nästan.

Break a leg.

/ Filip

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0