A long hug is the best hug.

Whoa! Nu var det länge sen jag skrev! Ingen läser ändå min blogg, men jag skriver ändå ;D
 Jag sitter på Björkö nu, och lyssnar på Aerosmith. Vädret är hyfsat, lite mulet och ganska blåsigt. Jag är lite nervös inför uppträdandet om två veckor, på Sjuhäradsfestivalen i Ulricehamn. Jag och Per fick en idé om att spela upp några akustiska covers där. Dessutom ska vi visa några filmer från Phoenix Productions. Det kommer bli kul! Och förresten, något av det bästa som finns att få av en vän är en kram. Man blir så glad, och känner sig trygg på något sätt. Dessutom fattar man att den som kramar verkligen bryr sig om en. Så kom ihåg det, kramar är totalt underskattade!

Komplimanger

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0