Whaa, my self consciense starts to grow

Hej där! Nu har jag äntligen sålt min reservmoped, så jag har lite extrapengar till en ny moped. Yep, jag är en sådan, ja. Det ska bli en Norsjö Shopper, denna gång! En väldigt udda, men spännande moppe. Felet är att den finns i Borås, men det är bara att slå ner Pappa och be honom att köra mig dit med ett släp där bak. Jaja, vi får väl se om han vill!
 Dagarna försvinner, och snart är jag & Per på Sjuhäradsfestivalen. Owh, I'm nervous! Jag ska nämligen stå på en stor scen och sjunga tillsammans med Pers sköna gitarrspel. Låtarna? Tja, det är tre stycken, varav två är skapta av Red hot chili peppers. De heter Soul to squeeze & Under the bridge. Den tredje heter Inga gränser, och skaparen till denna fina vaggvisa är Anders F Rönnblom. Han är gilla :D
 Dessutom ska vi visa de senaste filmerna från Phoenix! Det ska däremot inte bli jobbigt på samma sätt som musikframförandet. Men, felet är att vi har vår tid samtidigt som Dia Psalma, festivalens kanske största och populäraste band. Jag har en liten känsla av att det inte kommer vara så många som väljer oss istället för dem. Kort sagt, det kommer bli som förra året. Gaah, jag blir sur på de som har hand om schemaläggningen! Men, det är bara att bita i det sura äpplet och ta det med en nypa salt.

Bye bye, don't die

Komplimanger
Postat av: nea

Sv; Vill du vara med? Haha

2009-08-05 @ 15:11:46
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

Tack för din röst! :)

2009-08-07 @ 22:33:01
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Skriv din komplimang här:

Namn:
Här ofta eller?

E-postadress (så jag kan söka upp dig och döda dig):

Din blogg:

Skriv din komplimang:

Trackback
RSS 2.0